KLAPALOVÁ, Alena. Investiční možnosti v českých městech a marketing města. In Aktuální otázky rozvoje české ekonomiky a univerzitního vzdělávání. Brno(CZ): MZLU, 2000. ISBN 80-85615-87-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Investiční možnosti v českých městech a marketing města
Název anglicky Investment Possibilities in Czech Cities and City-marketing
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání Brno(CZ), Aktuální otázky rozvoje české ekonomiky a univerzitního vzdělávání, 2000.
Nakladatel MZLU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-85615-87-8
Klíčová slova anglicky City-marketing. investment attractivity
Štítky City-marketing. investment attractivity
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 3. 1. 2001 13:49.
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 19:15