KLAPALOVÁ, Alena. City-marketing and investment Possibilities in Czech Cities. In Contributions to Economic analysis in Transformation Countries. Muenchen (D): UniBW, 2000.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název City-marketing and investment Possibilities in Czech Cities
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání Muenchen (D), Contributions to Economic analysis in Transformation Countries, 2000.
Nakladatel UniBW
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky City-marketing; Investment Attractivity
Štítky City-marketing, Investment Attractivity
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 3. 1. 2001 13:45.
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 10:50