D 2000

Faktory úspěšnosti podniku

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Faktory úspěšnosti podniku

Název anglicky

The Factors of the Succesfull Enterprise

Vydání

1. vyd. Brno, Faktory úspěšnosti podniku, s. 61-66, 2000

Nakladatel

ESF MU Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/00:00003288

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-2306-6
Změněno: 3. 1. 2001 14:10, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Podstata koncepce "7 S", t.j 7 kritických faktorů úspěšnosti podniku je přes vývoj praxe i teorie managementu aplikovatelná i pro současné potřeby řízení za předpokladu zanlosti a pochopení trendů ekonomiky a společnosti.

Anglicky

The essence of the "7 S" conception, i.e. seven critical factors of the succesfull enterprise existence, published in 1981 by the consultancy company McKinsey, is applicable for the current and future management needs under the conditions of understanding the advancement.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku