2000
Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku
Název anglicky
Influence of the city marketing on the company localization decision
Autoři
Vydání
první. Košice, Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku, 764 s. 2000
Nakladatel
Podnikovohospodářská fakulta Košice, Ekonomická univerzita, Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50700 5.7 Social and economic geography
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1308-3
Klíčová slova anglicky
localization decision; company; city; city marketing
Štítky
Změněno: 22. 5. 2009 14:49, Ing. Naďa Voráčová