D 2000

Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku

Název anglicky

Influence of the city marketing on the company localization decision

Vydání

první. Košice, Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku, 764 s. 2000

Nakladatel

Podnikovohospodářská fakulta Košice, Ekonomická univerzita, Bratislava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50700 5.7 Social and economic geography

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1308-3

Klíčová slova anglicky

localization decision; company; city; city marketing
Změněno: 22. 5. 2009 14:49, Ing. Naďa Voráčová