KLAPALOVÁ, Alena. Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku (Influence of the city marketing on the company localization decision). In Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku. první. Košice: Podnikovohospodářská fakulta Košice, Ekonomická univerzita, Bratislava, 2000, 764 pp. ISBN 80-225-1308-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku
Name (in English) Influence of the city marketing on the company localization decision
Authors KLAPALOVÁ, Alena.
Edition první. Košice, Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku, 764 pp. 2000.
Publisher Podnikovohospodářská fakulta Košice, Ekonomická univerzita, Bratislava
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50700 5.7 Social and economic geography
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1308-3
Keywords in English localization decision; company; city; city marketing
Tags city, city marketing, company, localization decision
Changed by Changed by: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Changed: 22/5/2009 14:49.
PrintDisplayed: 27/4/2024 07:28