C 2000

Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů

ŠVEC, Vlastimil a Roman MUSIL

Základní údaje

Originální název

Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů

Název anglicky

The Supporting Interventions in process of acquaring teaching skills

Autoři

ŠVEC, Vlastimil a Roman MUSIL

Vydání

1. vyd. Brno, Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností, s. 83-104, 2000

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00003538

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-85931-87-7

Klíčová slova anglicky

Teaching skills; pedagogical interventions; self-reflection
Změněno: 26. 2. 2001 12:54, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Anotace

V originále

Publikace přibližuje výsledky akčního výzkumu v obecné didaktice ve studiu učitelství VVP na PdF MU.

Anglicky

Publication deals about process of acquaring teaching skills.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury