ŠVEC, Vlastimil. Pokus o změnu pedagogické přípravy budoucích učitelů. In Psychosomatický základ veřejného vystupování, jeho studium a výzkum. 1. vyd. Brno: Akademie múzických umění, 2000, s. 62-73. Sborník z konference. ISBN 80-85883-50-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pokus o změnu pedagogické přípravy budoucích učitelů
Název anglicky The change of teacher education
Autoři ŠVEC, Vlastimil.
Vydání 1. vyd. Brno, Psychosomatický základ veřejného vystupování, jeho studium a výzkum, s. 62-73, Sborník z konference, 2000.
Nakladatel Akademie múzických umění
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/00:00003540
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85883-50-3
Klíčová slova anglicky teacher education; student's preconception; self-reflection
Štítky self-reflection, student's preconception, teacher education
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 26. 2. 2001 14:38.
Anotace
Příspěvek shrnuje poznatky z akčního výzkumu zkušenostního učení a sebereflexe (z aplikace Piagetovy teorie) ve výuce obecné didaktiky ve studiu učitelství VVP. Prezentuje data ilustrující míru změny studentova pojetí výuky vlivem nového přístupu k pedagogické přípravě.
Anotace anglicky
The article deals about action research in general didactics. The results of this research are presented.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 15. 6. 2024 05:09