D 2000

Pokus o změnu pedagogické přípravy budoucích učitelů

ŠVEC, Vlastimil

Základní údaje

Originální název

Pokus o změnu pedagogické přípravy budoucích učitelů

Název anglicky

The change of teacher education

Vydání

1. vyd. Brno, Psychosomatický základ veřejného vystupování, jeho studium a výzkum, s. 62-73, Sborník z konference, 2000

Nakladatel

Akademie múzických umění

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00003540

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-85883-50-3

Klíčová slova anglicky

teacher education; student's preconception; self-reflection
Změněno: 26. 2. 2001 14:38, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek shrnuje poznatky z akčního výzkumu zkušenostního učení a sebereflexe (z aplikace Piagetovy teorie) ve výuce obecné didaktiky ve studiu učitelství VVP. Prezentuje data ilustrující míru změny studentova pojetí výuky vlivem nového přístupu k pedagogické přípravě.

Anglicky

The article deals about action research in general didactics. The results of this research are presented.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury