D 2000

Dilemata v pedagogické přípravě budoucích učitelů a změna jejího paradigmatu

ŠVEC, Vlastimil

Základní údaje

Originální název

Dilemata v pedagogické přípravě budoucích učitelů a změna jejího paradigmatu

Název anglicky

Dilemmas in the preparation of trainee teachers and the change of its paradigma

Vydání

1. vyd. Praha, Učitel a jeho univerzitní vzdělávání na přelomu tisíciletí, s. 167-176, Sborník z mezinárodní vědecké konference, 2000

Nakladatel

Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00003541

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7290-036-6

Klíčová slova anglicky

dilemmas; teacher ducation; change of paradigma of teacher education
Změněno: 26. 2. 2001 14:18, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek analyzuje prostřednictvím dilemat základní problémy současné pedagogické přípravy budoucích učitelů. Uvádí 15 dilemat a na základě nich se pokouší nastínit nové paradigma této přípravy.

Anglicky

The article deals about dilemmas in the preparation of trainee teachers. It suggests the new paradigma this preparation.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury