2000
Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
FILOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
Název anglicky
The interventions of the Training Teachers in the Development of the Students Educational Skills.
Autoři
FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností, s. 213-219, 2000
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/00:00003567
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-85931-87-7
Klíčová slova anglicky
Training Teachers; Students of the Teaching of Primary School; Program of the Practice Training at Primary School; Feetback in the Training of the Educational Skills; Evaluation.
Štítky
Změněno: 27. 5. 2009 13:33, PhDr. Hana Filová, Ph.D.
V originále
Stať se zabývá problematikou spolupráce mezi studenty učitelství primární školy a jejich fakultními cvičnými učiteli v rámci souvislých pedagogických praxí na cvičné školy. Zachycuje podmínky efektivního profesionálního výcviku a analyzuje proces poskytování zpětné vazby studentovi učitelem, ale i možnosti jeho intervencí a způsobů hodnocení studentových profesionálních výkonů.
Anglicky
The article deals of cooperation teacher students with cooperative teachers.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|