C 2000

Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.

FILOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.

Název anglicky

The interventions of the Training Teachers in the Development of the Students Educational Skills.

Autoři

FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností, s. 213-219, 2000

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00003567

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-85931-87-7

Klíčová slova anglicky

Training Teachers; Students of the Teaching of Primary School; Program of the Practice Training at Primary School; Feetback in the Training of the Educational Skills; Evaluation.
Změněno: 27. 5. 2009 13:33, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

V originále

Stať se zabývá problematikou spolupráce mezi studenty učitelství primární školy a jejich fakultními cvičnými učiteli v rámci souvislých pedagogických praxí na cvičné školy. Zachycuje podmínky efektivního profesionálního výcviku a analyzuje proces poskytování zpětné vazby studentovi učitelem, ale i možnosti jeho intervencí a způsobů hodnocení studentových profesionálních výkonů.

Anglicky

The article deals of cooperation teacher students with cooperative teachers.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury