FILOVÁ, Hana. Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy. In Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností. 1. vyd. Brno: Paido, 2000, s. 213-219. ISBN 80-85931-87-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
Název anglicky The interventions of the Training Teachers in the Development of the Students Educational Skills.
Autoři FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností, s. 213-219, 2000.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/00:00003567
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85931-87-7
Klíčová slova anglicky Training Teachers; Students of the Teaching of Primary School; Program of the Practice Training at Primary School; Feetback in the Training of the Educational Skills; Evaluation.
Štítky Evaluation., Training Teachers
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 27. 5. 2009 13:33.
Anotace
Stať se zabývá problematikou spolupráce mezi studenty učitelství primární školy a jejich fakultními cvičnými učiteli v rámci souvislých pedagogických praxí na cvičné školy. Zachycuje podmínky efektivního profesionálního výcviku a analyzuje proces poskytování zpětné vazby studentovi učitelem, ale i možnosti jeho intervencí a způsobů hodnocení studentových profesionálních výkonů.
Anotace anglicky
The article deals of cooperation teacher students with cooperative teachers.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 05:38