Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{356831, author = {Mareš, Jan and Ježek, Stanislav}, address = {Brno}, keywords = {longitudinal study; developmental characteristics; socioculturally disadvantaged; children; school success}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {FSS MU}, title = {Školní úspěšnost žáků mladšího školního věku - možnosti predikce}, url = {http://www.fss.muni.cz/psych/romale/conf_2000/index.html}, year = {2000} }
TY - GEN ID - 356831 AU - Mareš, Jan - Ježek, Stanislav PY - 2000 TI - Školní úspěšnost žáků mladšího školního věku - možnosti predikce PB - FSS MU CY - Brno KW - longitudinal study KW - developmental characteristics KW - socioculturally disadvantaged KW - children KW - school success UR - http://www.fss.muni.cz/psych/romale/conf_2000/index.html L2 - http://www.fss.muni.cz/psych/romale/conf_2000/index.html N2 - Tento příspěvek shrnuje poznatky získané v průběhu dvouletého longitudinálního výzkumu uskutečněném v letech 1999 až 2000 v Brně Katedrou psychologie FSS MU za podpory British Know How Fund. Hlavním cílem projektu bylo zjistit současné vývojové zvláštnosti dětí mladšího školního věku ze znevýhodněného sociokulturního prostředí, zvláště těch, jejichž mateřštinou není český jazyk a přispět tak k diskusi o vytváření odpovídajícího způsobu výchovně vzdělávací práce s těmito dětmi. Výzkum zahrnoval 370 žáků druhých tříd a o rok později stejných žáků ve třetích třídách dvanácti škol (z toho čtyř zvláštních) v centrální části Brna. Příspěvek shrnuje poznatky získané v první části našeho projektu. V ní jsme se pokusili výzkumně prostudovat prediktivní validitu různých indikátorů školního úspěchu na vzorku dětí druhých a (o rok později) třetích tříd základních a zvláštních škol, a to dětí pocházejících jak ze znevýhodněného sociokulturního prostředí, tak z prostředí, které sociokulturně znevýhodněné není. ER -
MAREŠ, Jan a Stanislav JEŽEK. \textit{Školní úspěšnost žáků mladšího školního věku - možnosti predikce}. Brno: FSS MU, 2000.
|