J 2000

Predyspozycje fizykalne dzieci przed nauczaniem fizyki w szkole.

TRNA, Josef, Andrzej KRAJNA, Leszek RYK, Krystyna SUJAK-LESZ, Agniszka LESZ et. al.

Základní údaje

Originální název

Predyspozycje fizykalne dzieci przed nauczaniem fizyki w szkole.

Název česky

Žákovské předpoklady před výukou fyziky ve škole.

Název anglicky

Pupils Physics Gifts before School Physics Teaching.

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Andrzej KRAJNA (616 Polsko), Leszek RYK (616 Polsko), Krystyna SUJAK-LESZ (616 Polsko) a Agniszka LESZ (616 Polsko)

Vydání

Biuletin Informacyjny. Krakow, Poland, COMN, 2000, 1428-5010

Další údaje

Jazyk

polština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00019668

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

gifts; science education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2015 15:18, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Dispozice žáků před započetím výuky fyziky jsou důležité pro vzdělávání.

Česky

Dispozice žáků před započetím výuky fyziky jsou důležité pro vzdělávání.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury