TRNA, Josef. Diagnostika a hodnocení přírodovědných dovedností žáků. In Sborník ze semináře Hodnocení výsledků vzdělávání ve fyzice, chemii a přírodopisu na základní škole. Praha: MAFY, 1999, s. 84-90. ISBN 80-86148-27-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diagnostika a hodnocení přírodovědných dovedností žáků.
Název česky Diagnostika a hodnocení přírodovědných dovedností žáků.
Název anglicky Diagnostics and Assesment of Pupils Science Skills.
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant).
Vydání Praha, Sborník ze semináře Hodnocení výsledků vzdělávání ve fyzice, chemii a přírodopisu na základní škole. s. 84-90, 1999.
Nakladatel MAFY
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86148-27-0
Klíčová slova anglicky diagnostics; assesment; science skills
Štítky assesment, diagnostics, science skills
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 12. 5. 2009 19:34.
Anotace
Diagnostika a evaluace přírodovědných dovedností studentů je prezentována v podobě základních informací.
Anotace anglicky
Diagnostics and evaluation of science skills of students are presented in the form of basic information.
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 20:43