KOZÁKOVÁ, Simona. Marketing. In REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru.Základy ekonomiky, teorie a řízení. První vydání. Praha: Ekopress, 2001, p. 80-88. ISBN 80-86119-41-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing
Name (in English) Marketing
Authors KOZÁKOVÁ, Simona.
Edition První vydání. Praha, Organizace neziskového sektoru.Základy ekonomiky, teorie a řízení. p. 80-88, 2001.
Publisher Ekopress
Other information
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-86119-41-6
Keywords in English marketing; nonprofit organization; public sector; nonprofit sector
Tags marketing, nonprofit organization, nonprofit sector, public sector
Changed by Changed by: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Changed: 12/4/2001 14:16.
Abstract
Kapitola se věnuje podstatě a zásadám marketingu v neziskovém sektoru.
Abstract (in English)
Chapter deals with marketing in nonprofit sector.
PrintDisplayed: 26/4/2024 10:47