HÁLEK, Ivan. Critical Success Factors. In Public Relations - Na tle problemów zardzania. Wroclaw: Wysza skola zaradzania, 2001, s. 289-293. Edukacia, nr 7. ISBN 83-87708-90-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Critical Success Factors
Autoři HÁLEK, Ivan.
Vydání Wroclaw, Public Relations - Na tle problemów zardzania, s. 289-293, Edukacia, nr 7, 2001.
Nakladatel Wysza skola zaradzania
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/01:00004236
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 83-87708-90-9
Klíčová slova anglicky critical success factors; management
Štítky critical success factors, management
Změnil Změnil: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc., učo 27029. Změněno: 12. 6. 2001 13:48.
Anotace
The article suggests an approach to multifactor analysis of firms and their success in the entrepreneurial enviroment of the Czech republic.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 06:32