1999
Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
TRNA, Josef a Vlastimil ŠVECZákladní údaje
Originální název
Pedagogická dovednost diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Název anglicky
Pedagogical Diagnostics Skill of Pupils Preconception
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)
Vydání
Ostrava, Pedagogická diagnostika 99, s. 172-174, 1999
Nakladatel
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/99:00004266
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7042-160-6
Klíčová slova anglicky
diagnostics; preconception; teacher skill
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2009 15:08, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá pedagogickou dovedností diagnostikování žákovské prokoncepce učiva. Jsou zde popisovány vnitřní a vnější složky této učitelské dovednosti.
Anglicky
The contribution deals with pedagogical diagnostics skill of pupils preconceptions. There are described internal and external elements of this teachers skill.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|