D 1999

Diagnostika schopností dětí před začátkem výuky fyziky

TRNA, Josef, Leszek RYK, Krystyna SUJAK-LESZ a Andrzej KRAJNA

Základní údaje

Originální název

Diagnostika schopností dětí před začátkem výuky fyziky

Název anglicky

Diagnostics of Pupils Abilities Before the Start of Teaching Physics

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant), Leszek RYK, Krystyna SUJAK-LESZ a Andrzej KRAJNA

Vydání

Ostrava, Pedagogická diagnostika 99, s. 175-178, 1999

Nakladatel

Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/99:00004267

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7042-160-6

Klíčová slova anglicky

diagnostics; pupils abilities; observing phenomena
Změněno: 8. 8. 2006 21:41, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá diagnostikováním schopnosti dětí pozorovat přírodní jevy. Je zde prezentován test této schopnosti a jeho výsledky v Česku a Polsku.

Anglicky

The contribution deals with diagnostics of pupils ability of observing natural phenomena. There is presented special test of this ability and his results in Czechland and Poland.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury