LINKESCHOVÁ, Dana a Josef HAJKR. Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání. In Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1997, s. 72-222.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání
Název anglicky Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education
Autoři LINKESCHOVÁ, Dana a Josef HAJKR.
Vydání Brno, Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR, s. 72-222, 1997.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova anglicky active teaching; communication habits; strategic management; manager education
Štítky active teaching, communication habits, manager education, strategic management
Změnil Změnila: PhDr. Dana Linkeschová, CSc., učo 61964. Změněno: 13. 7. 2001 13:17.
Anotace
Počítačem řízené strategické hry mohou být použity jako účinný nástroj pro spolupráci ve vzdělávání budoucích manažerů. Na hře je možné modelovat reálný trh. VUT v Brně má se strategickou marketingovou hrou The Market Place několikaleté zkušenosti.
Anotace anglicky
Computer strategic management games cann be use as effective tool for cooperation in education future managers. In this game is possible to show real market. Technical university in Brno has the experiences with using game called The Market Place.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 22:20