1997
Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání
LINKESCHOVÁ, Dana a Josef HAJKRZákladní údaje
Originální název
Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání
Název anglicky
Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education
Autoři
LINKESCHOVÁ, Dana a Josef HAJKR
Vydání
Brno, Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR, s. 72-222, 1997
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova anglicky
active teaching; communication habits; strategic management; manager education
Změněno: 13. 7. 2001 13:17, PhDr. Dana Linkeschová, CSc.
V originále
Počítačem řízené strategické hry mohou být použity jako účinný nástroj pro spolupráci ve vzdělávání budoucích manažerů. Na hře je možné modelovat reálný trh. VUT v Brně má se strategickou marketingovou hrou The Market Place několikaleté zkušenosti.
Anglicky
Computer strategic management games cann be use as effective tool for cooperation in education future managers. In this game is possible to show real market. Technical university in Brno has the experiences with using game called The Market Place.