D 1997

Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání

LINKESCHOVÁ, Dana a Josef HAJKR

Základní údaje

Originální název

Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání

Název anglicky

Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education

Autoři

LINKESCHOVÁ, Dana a Josef HAJKR

Vydání

Brno, Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR, s. 72-222, 1997

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova anglicky

active teaching; communication habits; strategic management; manager education
Změněno: 13. 7. 2001 13:17, PhDr. Dana Linkeschová, CSc.

Anotace

V originále

Počítačem řízené strategické hry mohou být použity jako účinný nástroj pro spolupráci ve vzdělávání budoucích manažerů. Na hře je možné modelovat reálný trh. VUT v Brně má se strategickou marketingovou hrou The Market Place několikaleté zkušenosti.

Anglicky

Computer strategic management games cann be use as effective tool for cooperation in education future managers. In this game is possible to show real market. Technical university in Brno has the experiences with using game called The Market Place.