D 2001

Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva

TRNA, Josef

Základní údaje

Originální název

Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva

Název anglicky

Creating of diagnostics teachers skill of pupils pre-conceptions

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant)

Vydání

Ostrava, Pedagogická diagnostika 2001, s. 142-146, 2001

Nakladatel

Pedagogická fakulta OU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/01:00004380

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7042-184-3

Klíčová slova anglicky

creating of pedagogical skill; diagnostics; pupils pre-conception;
Změněno: 8. 8. 2006 21:40, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Diagnostika žákovské prekoncepce je důležitou pedagogickou dovedností. Tato dovednost se musí tvořit v pregraduální i postgraduální etapě přípravy učitele.

Anglicky

Diagnostics of pupils pre-conception is important teachers skill. This skill is necessary to create during university study and in-service time.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury