TRNA, Josef. Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva. In Pedagogická diagnostika 2001. Ostrava: Pedagogická fakulta OU, 2001, s. 142-146. ISBN 80-7042-184-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vytváření pedagogické dovednosti diagnostikování žákovské prekoncepce učiva
Název anglicky Creating of diagnostics teachers skill of pupils pre-conceptions
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant).
Vydání Ostrava, Pedagogická diagnostika 2001, s. 142-146, 2001.
Nakladatel Pedagogická fakulta OU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/01:00004380
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7042-184-3
Klíčová slova anglicky creating of pedagogical skill; diagnostics; pupils pre-conception;
Štítky creating of pedagogical skill, diagnostics, pupils pre-conception
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 8. 8. 2006 21:40.
Anotace
Diagnostika žákovské prekoncepce je důležitou pedagogickou dovedností. Tato dovednost se musí tvořit v pregraduální i postgraduální etapě přípravy učitele.
Anotace anglicky
Diagnostics of pupils pre-conception is important teachers skill. This skill is necessary to create during university study and in-service time.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 23:15