2001
Exkurze nebo terénní cvičení?
RYCHNOVSKÝ, Boris a Zdeňka LOSOSOVÁZákladní údaje
Originální název
Exkurze nebo terénní cvičení?
Název anglicky
Excursion or field practice?
Autoři
RYCHNOVSKÝ, Boris a Zdeňka LOSOSOVÁ
Vydání
Praha, Didaktika biologie a didaktika geologie - současnost a perspektivy, s. 81-84, 2001
Nakladatel
UK v Praze, Přírodověd. fak.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86561-01-1
Klíčová slova anglicky
activities in field; experience; organizing; systematic botany and zoology; Faculty of Education MU Brno
Změněno: 6. 1. 2015 15:40, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.
V originále
S cílem výraznějšího zastoupení alternativních metod výuky jsou diskutovány výukové aktivity v přírodě používané v biologii (přírodovědě, přírodopise. Autoři upřednostňují praktické činnosti studentů, spočívající ve vlastním získání, zpracování a determinaci biologického materiálu před exkurzním pojetím. Informují o aktivitách v rámci výuky zoologie a botaniky na PdF MU v Brně.
Anglicky
Authors give a overview of perceptual activities in field. Advantages of field practice in biology are discussed. The text presents the experience with organizing of field practices in systematic botany and zoology at Fac. of Education MU Brno.