D 2001

Exkurze nebo terénní cvičení?

RYCHNOVSKÝ, Boris a Zdeňka LOSOSOVÁ

Základní údaje

Originální název

Exkurze nebo terénní cvičení?

Název anglicky

Excursion or field practice?

Autoři

RYCHNOVSKÝ, Boris a Zdeňka LOSOSOVÁ

Vydání

Praha, Didaktika biologie a didaktika geologie - současnost a perspektivy, s. 81-84, 2001

Nakladatel

UK v Praze, Přírodověd. fak.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86561-01-1

Klíčová slova anglicky

activities in field; experience; organizing; systematic botany and zoology; Faculty of Education MU Brno
Změněno: 6. 1. 2015 15:40, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.

Anotace

V originále

S cílem výraznějšího zastoupení alternativních metod výuky jsou diskutovány výukové aktivity v přírodě používané v biologii (přírodovědě, přírodopise. Autoři upřednostňují praktické činnosti studentů, spočívající ve vlastním získání, zpracování a determinaci biologického materiálu před exkurzním pojetím. Informují o aktivitách v rámci výuky zoologie a botaniky na PdF MU v Brně.

Anglicky

Authors give a overview of perceptual activities in field. Advantages of field practice in biology are discussed. The text presents the experience with organizing of field practices in systematic botany and zoology at Fac. of Education MU Brno.