SUCHÁNEK, Petr. Využití cíleného marketingu v praxi (An Using a target marketing in a practice). In Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky. 1st ed. Bratislava: EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice, 2001, p. 76-85. 1. ISBN 80-225-1447-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využití cíleného marketingu v praxi
Name (in English) An Using a target marketing in a practice
Authors SUCHÁNEK, Petr.
Edition 1. vyd. Bratislava, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, p. 76-85, 1. 2001.
Publisher EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/01:00004681
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1447-0
Changed by Changed by: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Changed: 3/12/2001 07:55.
Abstract
Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů.
Abstract (in English)
The paper concerns on a target marketing and a market segmentation. Problems are analyse theoretic at first and then are assigned effects of two researches. They was aimed to a using of target marketing in a practice of czech firms and to a supply of czech marketing firms.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 28/5/2024 17:44