D 2001

Využití cíleného marketingu v praxi

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Využití cíleného marketingu v praxi

Název anglicky

An Using a target marketing in a practice

Autoři

Vydání

1. vyd. Bratislava, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, s. 76-85, 1. 2001

Nakladatel

EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/01:00004681

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1447-0
Změněno: 3. 12. 2001 07:55, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů.

Anglicky

The paper concerns on a target marketing and a market segmentation. Problems are analyse theoretic at first and then are assigned effects of two researches. They was aimed to a using of target marketing in a practice of czech firms and to a supply of czech marketing firms.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku