Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{376911, author = {Suchánek, Petr}, address = {Bratislava}, booktitle = {Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky}, edition = {1.}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {80-225-1447-0}, pages = {76-85}, publisher = {EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice}, title = {Využití cíleného marketingu v praxi}, year = {2001} }
TY - JOUR ID - 376911 AU - Suchánek, Petr PY - 2001 TI - Využití cíleného marketingu v praxi VL - 1. PB - EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice CY - Bratislava SN - 8022514470 N2 - Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů. ER -
SUCHÁNEK, Petr. Využití cíleného marketingu v praxi. In \textit{Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky}. 1. vyd. Bratislava: EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice, 2001, s.~76-85. 1. ISBN~80-225-1447-0.
|