2001
Využití cíleného marketingu v praxi
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Využití cíleného marketingu v praxi
Název anglicky
An Using a target marketing in a practice
Autoři
Vydání
1. vyd. Bratislava, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, s. 76-85, 1. 2001
Nakladatel
EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/01:00004681
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1447-0
Změněno: 3. 12. 2001 07:55, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá cíleným marketingem a problematikou segmentace trhu. Celá problematika je nejprve nastíněna v teoretické rovině a následně jsou uvedeny výsledky dvou výzkumů, které byly zaměřeny jednak na využití cíleného marketingu v praxi českých firem a jednak na nabídku českých marketingových firem, s důrazem na jejich zkušenosti se zaváděním segmentace trhu a cílením produkce klientů.
Anglicky
The paper concerns on a target marketing and a market segmentation. Problems are analyse theoretic at first and then are assigned effects of two researches. They was aimed to a using of target marketing in a practice of czech firms and to a supply of czech marketing firms.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV |
|