DVOŘÁKOVÁ, Petra. Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice. In Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky. 1. vydání. Košice, Slovenská republika: Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001, s. 178-187. ISBN 80-225-1447-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice
Název anglicky E-commerce as a new form of direct sails and the current estate in the Czech Republic
Autoři DVOŘÁKOVÁ, Petra.
Vydání 1. vydání. Košice, Slovenská republika, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, s. 178-187, 2001.
Nakladatel Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/01:00004684
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1447-0
Klíčová slova anglicky internet; e-commerce
Štítky e-commerce, internet
Změnil Změnila: Mgr. Petra Hrstková, učo 16631. Změněno: 20. 11. 2001 09:40.
Anotace
Cílem článku je popsat výhody a nevýhody obchodování na internetu a popsat současný stav v České republice.
Anotace anglicky
This article aims to describe the advantages and disadvantages of e-commerce and the current estate in the Czech republic.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 24. 5. 2024 21:24