D 2001

Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice

DVOŘÁKOVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice

Název anglicky

E-commerce as a new form of direct sails and the current estate in the Czech Republic

Autoři

DVOŘÁKOVÁ, Petra

Vydání

1. vydání. Košice, Slovenská republika, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, s. 178-187, 2001

Nakladatel

Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/01:00004684

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1447-0

Klíčová slova anglicky

internet; e-commerce

Štítky

Změněno: 20. 11. 2001 09:40, Mgr. Petra Hrstková

Anotace

V originále

Cílem článku je popsat výhody a nevýhody obchodování na internetu a popsat současný stav v České republice.

Anglicky

This article aims to describe the advantages and disadvantages of e-commerce and the current estate in the Czech republic.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku