STRÁNSKÁ, Zdenka. Styly učení a temperament. In Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1. vyd. Zlín: Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín, 2002, s. 79-86. ISBN 80-238-8161-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{377212, author = {Stránská, Zdenka}, address = {Zlín}, booktitle = {Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001}, edition = {1.}, keywords = {learning styles; temperament; secondary school pupils}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {80-238-8161-2}, pages = {79-86}, publisher = {Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín}, title = {Styly učení a temperament}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 377212 AU - Stránská, Zdenka PY - 2002 TI - Styly učení a temperament PB - Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín CY - Zlín SN - 8023881612 KW - learning styles KW - temperament KW - secondary school pupils N2 - Příspěvek s dílčími výsledky získanými realizací výzkumného šetření zaměřeného na zjištění vztahů mezi temperamentem a styly učení u středoškolských studentů (konkrétně mezi temperamentovými dimenzemi dotazníku TE-ZA-DO a faktory dotazníku LSI). Při realizaci tohoto výzkumu se vycházelo z předpokladu, že průběh, způsob i výsledky učení jsou mj. ovlivněny zvláštnostmi osobnosti člověka. ER -
STRÁNSKÁ, Zdenka. Styly učení a temperament. In \textit{Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001}. 1. vyd. Zlín: Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín, 2002, s.~79-86. ISBN~80-238-8161-2.
|