ŠKAPA, Radoslav. Reprezentativita v kvalitativním výzkumu. In MendelNet 2001 2.díl. 1. vydáni. Brno: Konvoj, spol s.r.o., 2001, s. 156-159. ISBN 80-7302-024-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reprezentativita v kvalitativním výzkumu
Název anglicky The Problem of representativeness in qualitative research
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vydáni. Brno, MendelNet 2001 2.díl, s. 156-159, 2001.
Nakladatel Konvoj, spol s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/01:00004865
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-7302-024-6
Klíčová slova anglicky Research; marketing
Štítky marketing, research
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 22. 3. 2002 09:14.
Anotace
Článek se zabívá problémom odhadu velikosti výběrového souboru v případě kvalitativního výzkumu.
Anotace anglicky
The articke deals with the question of sample size in qualitative research.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 09:53