HORKÁ, Hana. Výchova v procesu globalizace. In Proměny školy, učitele a žáka na přelomu tisíciletí. Protokol ze sjezdu učitelů v Brně. 30.-31. srpna 2000). první. Brno: Konvoj, 2001, s. 120-124. ISBN 80-7302-016-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Výchova v procesu globalizace |
Název anglicky | Education in the process of globalisation. |
Autoři | HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant). |
Vydání | první. Brno, Proměny školy, učitele a žáka na přelomu tisíciletí. Protokol ze sjezdu učitelů v Brně. 30.-31. srpna 2000), s. 120-124, 2001. |
Nakladatel | Konvoj |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/01:00019680 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 80-7302-016-5 |
Klíčová slova česky | globální výchova; dimenze globalizace; témata evropské integrace; multikulturní výchova; ekologická výchova; |
Klíčová slova anglicky | global education; the dimensions of globalisation; the topics of European integration; multicultural education; ecological education). |
Štítky | Global Education |
Změnil | Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 12. 12. 2009 21:15. |
Anotace |
---|
Stať vymezuje cílově obsahovou orientaci výchovy pro 21. století. Autorka věnuje pozornost oblastem, odvozeným z dimenzí globalizace (např. témata evropské integrace, multikulturní výchova, ekologická výchova. Nová orientace výchovy je pojednána s ohledem na výchovné působení učitele. |
Anotace anglicky |
---|
The paper defines the content orientation of the 21st century education in terms of the aims. The author focuses on the areas derived from the dimensions of globalisation (e.g. the topics of European integration, multicultural education, ecological education). The new orientation of education is conceived as regards the educational impact of teacher. Education in the process of globalisation. The paper defines the content orientation of the 21st century education in terms of the aims. The author focuses on the areas derived from the dimensions of globalisation (e.g. the topics of European integration, multicultural education, ecological education). The new orientation of education is conceived as regards the educational impact of teacher. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/98/1375, projekt VaV | Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 21:31