D 2000

Principy simulačních her a jejich význam pro sociální pedagogiku

NĚMEC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Principy simulačních her a jejich význam pro sociální pedagogiku

Název anglicky

The Basis of the Stimulating Games and their Influence for the Social Pedagogy

Autoři

Vydání

Brno, Sociální pedagogika jako vědecká a společensky užitmá disciplína, s. 233-237, 2000

Nakladatel

IMS Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00005109

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-902936-0-3
Změněno: 19. 12. 2001 15:33, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.

Anotace

V originále

Autor stručně pojednává o funkcích hry a podrobněji rozvádí principy tzv. her simulačních, které jsou rozšířeny například v oblasti enviromentální výchovy. Na konkrétním příkladu dokládá výchovný význam těchto typů her.

Anglicky

The author briefly describes the factions of the games and hold forth on the principles of so called stimulating games that are widely used in the sphere of the environmental education. The examples are published to show the educational aspect of the games.

Návaznosti

GA406/99/P063, projekt VaV
Název: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí