Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{384293, author = {Lukášová, Růžena and Urbánek, Tomáš}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, keywords = {image; corporate image; consumer behavior; customer loyalty}, language = {cze}, issn = {1211-8818}, journal = {Zprávy - Psychologický ústav AV ČR}, note = {image, image firmy, spotřebitelské chování, loajalita zákazníků}, title = {Image firmy: současné přístupy}, volume = {6}, year = {2000} }
TY - JOUR ID - 384293 AU - Lukášová, Růžena - Urbánek, Tomáš PY - 2000 TI - Image firmy: současné přístupy JF - Zprávy - Psychologický ústav AV ČR VL - 6 IS - 3 SP - 1 EP - 1 PB - Psychologický ústav AV ČR SN - 12118818 N1 - image, image firmy, spotřebitelské chování, loajalita zákazníků KW - image KW - corporate image KW - consumer behavior KW - customer loyalty N2 - Příspěvek uvádí současné definice pojmu image v marketingové psychologii, které se shodují v tom, že jde o obraz ve vědomí spotřebitelů, který ovlivňuje přednákupní i ponákupní fázi spotřebitelského chování. Výzkumy image jsou orientovány především na zjišťování role image ve vztahu k dalším faktorům ovlivňujícím obě tyto fáze spotřebitelského chování, protože poznání vzájemných souvislostí je důležité pro tvorbu a implementaci efektivních marketingových strategií. Výzkum těchto souvislostí však naráží na nedostatečně "hluboké" teoretické a metodologické uchopení image v rámci současných psychologických přístupů. Možnými zdroji, které by tuto oblast jistě obohatily, by mohla být témata řešená v současné kognitivní psychologii. ER -
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK. Image firmy: současné přístupy. \textit{Zprávy - Psychologický ústav AV ČR}. Brno: Psychologický ústav AV ČR, 2000, roč.~6, č.~3, s.~1-12. ISSN~1211-8818.
|