LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK. Image of the Bank in the Mind of an Individual. In Implications for Economic Integration into Wider Europe. Conference Proceedings. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc., 2001, s. 315-321. ISBN 80-86510-05-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Image of the Bank in the Mind of an Individual
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK.
Vydání Brno, Implications for Economic Integration into Wider Europe. Conference Proceedings. s. 315-321, 2001.
Nakladatel Ing. Zdeněk Novotný, CSc.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/01:00005141
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-86510-05-0
Klíčová slova anglicky corporate image; consumer behavior; factor analysis
Štítky consumer behavior, corporate image, factor analysis
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D., učo 18094. Změněno: 20. 12. 2001 15:06.
Anotace
The paper presents the results of a preliminary study of image content and structure of Czech banks.
Návaznosti
AV0Z7025918, záměrNázev: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví
GA406/00/0505, projekt VaVNázev: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 05:23