D 2001

Image of a Bank in the Mind of an Individual: structure and contents (results of a pilot study)

LUKÁŠOVÁ, Růžena a Tomáš URBÁNEK

Základní údaje

Originální název

Image of a Bank in the Mind of an Individual: structure and contents (results of a pilot study)

Vydání

Katowice, Zachowania podmiotów rynkovych w Polsce a proces integracji europejskiej. Materialy konferencyjne. s. 429-439, 2001

Nakladatel

Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/01:00005142

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

83-912732-6-1

Klíčová slova anglicky

corporate image; factor analysis
Změněno: 20. 12. 2001 15:12, prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Anotace

V originále

The article summarizes some results of the preliminary study of the corporate image of Czech banks.

Návaznosti

AV0Z7025918, záměr
Název: Základní výzkum v oblasti psychologie na mezioborovém základě, zejména v psychologii osobnosti, obecné psychologii a psychologii zdraví
GA406/00/0505, projekt VaV
Název: Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce