2001
Analýza chování příjemců veřejně poskytovaných služeb - zdravotnictví
MALÝ, Ivan a Žofia HORVÁTHOVÁZákladní údaje
Originální název
Analýza chování příjemců veřejně poskytovaných služeb - zdravotnictví
Název anglicky
Publicly provided services recipients behaviour analysis - health care
Autoři
MALÝ, Ivan a Žofia HORVÁTHOVÁ
Vydání
Ostrava, Veřejná ekonomika a správa 2001, s. 140-145, Sborník z mezinárodní konference, 2001
Nakladatel
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/01:00005147
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-7078-936-0
Klíčová slova anglicky
health services; utilization; access; choice of provider
Štítky
Změněno: 20. 12. 2001 19:14, doc. JUDr. Ivan Malý, CSc.
V originále
Článek prezentuje několik poznatků z empirického výzkumu spotřebitelského chování, který proběhl na území brněnské aglomerace. Příspěvek se zaměřuje především na vlastnosti a determinanty poptávky po zdravotnických službách. Zejména šlo o tyto otázky: Kolikrát a proč navštěvovali lidé lékaře? Proč eventuálně pacienti nevyužili služeb? Jaké byly hlavní překážky přístupu k péči? Podle čeho si lidé vybírají konkrétního poskytovatele?
Anglicky
An article presents some findings derived from an empirical survey onto publicly provided services customers behaviour. The research was conductred in an urban area of the city Brno. There are mainly selected features and determinants of the demand for the medical services concerned here, especially: how many times and why did people go to the physician; if and eventually why patients did not use medical services; what are major obstacles far an access to care; what reasons are relevant for the patients choice of a provider?
Návaznosti
MSM 145600001, záměr |
|