FABIÁNKOVÁ, Bohumíra a Helena MUSILOVÁ. Pojetí a obsah učiva o nerostech, horninách a půdě a způsob jeho realizace ve vyučování prvouce a přírodovědě. Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, spol.s.r.o., 2001, roč. 10, č. 3, s. 77-85. ISSN 1211-4669.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojetí a obsah učiva o nerostech, horninách a půdě a způsob jeho realizace ve vyučování prvouce a přírodovědě.
Název česky Pojetí a obsah učiva o nerostech, horninách a půdě a způsob jeho realizace ve vyučování prvouce a přírodovědě.
Název anglicky Concept and content of teaching about minerals, rocs and soil. Ways for its realization in the teaching of natural Science in the primary education
Autoři FABIÁNKOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant) a Helena MUSILOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Konvoj, spol.s.r.o. 2001, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/01:00005167
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky concept and content of teaching about minerals; rocks and soil
Štítky rocks and soil
Změnil Změnila: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc., učo 428. Změněno: 30. 3. 2010 12:13.
Anotace
V prvouce a přírodovědě je součástí učiva o přírodě a společnosti i učivo o horninách, nerostech a půdě. Učitelé však musí respektovat jeho odlišné pojetí v prvouce a přírodovědě.Znalosti osvojené v prvouce se v přírodovědě prohlubují a rozšiřují. V textu jsou uvedena doporučení k pojetí a obsahu témat učiva o horninách, nerostech a půdě a zásobník námětů pro praktické činnosti žáků.
Anotace anglicky
Concept and content of teaching about minerals, rocks and soil. Ways for natural sciences in the primary education. The article describes some aims for practical skills of teacher`s student of primary science.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 31. 5. 2024 01:07