J 2001

Pojetí a obsah učiva o nerostech, horninách a půdě a způsob jeho realizace ve vyučování prvouce a přírodovědě.

FABIÁNKOVÁ, Bohumíra a Helena MUSILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Pojetí a obsah učiva o nerostech, horninách a půdě a způsob jeho realizace ve vyučování prvouce a přírodovědě.

Název česky

Pojetí a obsah učiva o nerostech, horninách a půdě a způsob jeho realizace ve vyučování prvouce a přírodovědě.

Název anglicky

Concept and content of teaching about minerals, rocs and soil. Ways for its realization in the teaching of natural Science in the primary education

Autoři

FABIÁNKOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant) a Helena MUSILOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Pedagogická orientace, Brno, Konvoj, spol.s.r.o. 2001, 1211-4669

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/01:00005167

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

concept and content of teaching about minerals; rocks and soil

Štítky

Změněno: 30. 3. 2010 12:13, PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc.

Anotace

V originále

V prvouce a přírodovědě je součástí učiva o přírodě a společnosti i učivo o horninách, nerostech a půdě. Učitelé však musí respektovat jeho odlišné pojetí v prvouce a přírodovědě.Znalosti osvojené v prvouce se v přírodovědě prohlubují a rozšiřují. V textu jsou uvedena doporučení k pojetí a obsahu témat učiva o horninách, nerostech a půdě a zásobník námětů pro praktické činnosti žáků.

Anglicky

Concept and content of teaching about minerals, rocks and soil. Ways for natural sciences in the primary education. The article describes some aims for practical skills of teacher`s student of primary science.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury