FILOVÁ, Hana. Standard a inovace studijního programu v přípravném vzdělávání učitelů primární školy. In Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. 1. vyd. Praha: PedF UK, 2001, s. 96-114. ISBN 80-7290-059-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Standard a inovace studijního programu v přípravném vzdělávání učitelů primární školy
Název anglicky The Standard and the Innovation of a Preparatory Education of Primary School Teachers Programme
Autoři FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém, s. 96-114, 2001.
Nakladatel PedF UK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/01:00005222
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7290-059-5
Klíčová slova česky vzdělávací standard; vzdělávací program; učitelé primární školy
Klíčová slova anglicky educational standard; educational programme; innovation; teachers of primary school
Štítky educational programme, educational standard, innovation, teachers of primary school
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 13. 1. 2011 11:38.
Anotace
Článek pojednává o inovaci pedagogické přípravy učitelů primární školy v kontextu požadavků Národního programu rozvoje vzdělávání v ČR (Bílá kniha). Autorka se pokusila navrhnout inovovaný standard přípravného pedagogického vzdělávání budoucích učitelů a ná vaznosti na něj inovovaný studijní program pro 5leté studium.
Anotace anglicky
The article deals with probleme of innovation of standard and system of a preparatory pedagogical preparation of prospective primary school teachers for teachingat schools in 21. century (czech White Book).
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 20. 7. 2024 02:27