2001
Syndrom CAN je problémem i v české škole.
KACHLÍK, Petr, Marie HAVELKOVÁ a Irena BEDNÁŘOVÁZákladní údaje
Originální název
Syndrom CAN je problémem i v české škole.
Název anglicky
CAN Syndrome is a Problem in Czech School, too.
Autoři
KACHLÍK, Petr (203 Česká republika), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika, garant) a Irena BEDNÁŘOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Psychologické otázky adolescence, Ed. O. Řehulková a E. Řehulka. s. 87-102, 2001
Nakladatel
Psychologický ústav AV ČR, nakl. Albert Reprocentrum, Blansko.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/01:00005378
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
80-7326-001-8
Klíčová slova anglicky
CAN syndrome; Child Abuse and Neglect(CAN); mistreated and abused child; prevention
Změněno: 26. 10. 2006 13:03, doc. MUDr. Marie Havelková, CSc.
V originále
Studie předkládá výsledky výzkumného projektu s názvem "Prevence syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte na školách." Každý učtel může pomoci týranému nebo zneužívanému dítěti. Musí ovšem zvládnout základní informace o syndromu CAN, o právech dítěte a v neposlední řadě blíže poznat osobní a rodinnou anamnézu ohrožených dětí.
Anglicky
The study is presenting outcomes of research project called "Prevention of abused, mistreated and neglected child at schools". Every teacher is able to help a neglected and abused child. Naturally, he has to know basic information about CAN syndrome, about children`s rights and last but not least how to get to know personal and familial case history of the threatened children,
Návaznosti
MSM 144100001, záměr |
|