D 2001

Syndrom CAN je problémem i v české škole.

KACHLÍK, Petr, Marie HAVELKOVÁ a Irena BEDNÁŘOVÁ

Základní údaje

Originální název

Syndrom CAN je problémem i v české škole.

Název anglicky

CAN Syndrome is a Problem in Czech School, too.

Autoři

KACHLÍK, Petr (203 Česká republika), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika, garant) a Irena BEDNÁŘOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Psychologické otázky adolescence, Ed. O. Řehulková a E. Řehulka. s. 87-102, 2001

Nakladatel

Psychologický ústav AV ČR, nakl. Albert Reprocentrum, Blansko.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/01:00005378

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

80-7326-001-8

Klíčová slova anglicky

CAN syndrome; Child Abuse and Neglect(CAN); mistreated and abused child; prevention
Změněno: 26. 10. 2006 13:03, doc. MUDr. Marie Havelková, CSc.

Anotace

V originále

Studie předkládá výsledky výzkumného projektu s názvem "Prevence syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte na školách." Každý učtel může pomoci týranému nebo zneužívanému dítěti. Musí ovšem zvládnout základní informace o syndromu CAN, o právech dítěte a v neposlední řadě blíže poznat osobní a rodinnou anamnézu ohrožených dětí.

Anglicky

The study is presenting outcomes of research project called "Prevention of abused, mistreated and neglected child at schools". Every teacher is able to help a neglected and abused child. Naturally, he has to know basic information about CAN syndrome, about children`s rights and last but not least how to get to know personal and familial case history of the threatened children,

Návaznosti

MSM 144100001, záměr
Název: Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)