2001
Kompetence budoucích učitelů k ekologické (environmentální) výchově se zvláštním zřetelem ke složce osobnostní.
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Kompetence budoucích učitelů k ekologické (environmentální) výchově se zvláštním zřetelem ke složce osobnostní.
Název anglicky
Competence of teacher for ecological/environmental education
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
úrvní. Praha, Environmentální výchova jako součást všeobecného základu v přípravě budoucích učitelů. Sborník z česko-slovenské konference Uherské Hradiště 23.a 24.listopadu 2000. Práce katedry biologie a ekologické výchovy PedF UK v Praze - svazek 4. s. 17-23, 2001
Nakladatel
UK Praha, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/01:00019683
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7290-069-2
Klíčová slova anglicky
competences ecosocial and life style oriented;evaluative component of competence; relation to the environment
Změněno: 28. 12. 2006 13:34, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Stať se zabývá způsobilostí učitele pro utváření vztahu žáků k životnímu prostředí se zvláštním zřetelem ke kompetenci hodnotové-ekosociální - životně-orientační. Autorka uvádí některé možnosti rozvíjení osobnostní složky pedagogické kompetence, která se promítá při systematickém, postupném a citlivém ovlivňování vztahu žáků k životnímu prostředí.
Anglicky
The aim of the article is to determine the skills capabilities of the teacher to crete relation of pupils to environment with special focus on following competences:ecosocial and life style oriented. Author describes possible ways to form the evaluative component of competence which are reflected by systematic and sensitive influence on the pupils relation to the environment.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|