D 2000

Interpersonal Implications of Participant Identification in News Headlines

CHOVANEC, Jan

Základní údaje

Originální název

Interpersonal Implications of Participant Identification in News Headlines

Název česky

Označování aktérů v novinových titulcích

Autoři

CHOVANEC, Jan (203 Česká republika, garant)

Vydání

Prešov, 6th Conference of British, American and Canadian Studies (Proceedings), s. 124-133, 2000

Nakladatel

Fakulta humanitných a prírodovedných vied Prešovskej univerzity

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/00:00030465

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-8068-014-0

Klíčová slova česky

novinové titulky; kategorizace; označování sociálních aktérů

Klíčová slova anglicky

news headlines; categorization; identification of social actors

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2010 20:17, prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.

Anotace

V originále

The article describes several strategies used in the British media to identify and stereotype social actors. The analysis is based on news headlines.

Česky

Článek popisuje několik strategií používaných v britském denním tisku k identifikaci a stereotypizaci jedinců. Analýza je založena na excerpci materiálu z novinových titulků.