2000
Interpersonal Implications of Participant Identification in News Headlines
CHOVANEC, JanZákladní údaje
Originální název
Interpersonal Implications of Participant Identification in News Headlines
Název česky
Označování aktérů v novinových titulcích
Autoři
CHOVANEC, Jan (203 Česká republika, garant)
Vydání
Prešov, 6th Conference of British, American and Canadian Studies (Proceedings), s. 124-133, 2000
Nakladatel
Fakulta humanitných a prírodovedných vied Prešovskej univerzity
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/00:00030465
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-8068-014-0
Klíčová slova česky
novinové titulky; kategorizace; označování sociálních aktérů
Klíčová slova anglicky
news headlines; categorization; identification of social actors
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2010 20:17, prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
V originále
The article describes several strategies used in the British media to identify and stereotype social actors. The analysis is based on news headlines.
Česky
Článek popisuje několik strategií používaných v britském denním tisku k identifikaci a stereotypizaci jedinců. Analýza je založena na excerpci materiálu z novinových titulků.