Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{403590, author = {Dvořáková, Petra}, address = {Brno}, booktitle = {Nové trendy rozvoje průmyslu}, edition = {první}, keywords = {internet; marketing}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-214-2102-9}, pages = {10-10}, publisher = {VUT v Brně}, title = {Marketing na internetu - internet jako reklamní médium}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 403590 AU - Dvořáková, Petra PY - 2002 TI - Marketing na internetu - internet jako reklamní médium PB - VUT v Brně CY - Brno SN - 8021421029 KW - internet KW - marketing N2 - Cílem tohoto článku je popsat výhody a nevýhody internetu jako reklamního média a seznámit se blíže s typy reklamy na internetu. Cílem je také porovnat tento reklamní nástroj s klasickými formami reklamy. ER -
DVOŘÁKOVÁ, Petra. Marketing na internetu - internet jako reklamní médium. In \textit{Nové trendy rozvoje průmyslu}. první. Brno: VUT v Brně, 2002, s.~10. ISBN~80-214-2102-9.
|