2002
Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR
Název anglicky
The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Košice, Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky, s. 28-37, 1, 2002
Nakladatel
Ekonóm
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/02:00006094
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1555-8
Klíčová slova anglicky
marketing; marketing's mix; analysis; company analysis
Štítky
Změněno: 3. 6. 2002 17:41, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Cílem článku je provést analýzu marketingových mixů tří různých podniků. je přitom možné vysledovat odlišnosti v jednotlivých marketingových mixech. Je možno říci, že byl zjištěn různý důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu u různých podniků.
Anglicky
The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of three different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV |
|