D 2002

Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR

Název anglicky

The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Košice, Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky, s. 28-37, 1, 2002

Nakladatel

Ekonóm

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/02:00006094

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1555-8

Klíčová slova anglicky

marketing; marketing's mix; analysis; company analysis
Změněno: 3. 6. 2002 17:41, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem článku je provést analýzu marketingových mixů tří různých podniků. je přitom možné vysledovat odlišnosti v jednotlivých marketingových mixech. Je možno říci, že byl zjištěn různý důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu u různých podniků.

Anglicky

The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of three different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku