D 2002

Komplementární vztah k marketingu

STEHLÍK, Antonín

Základní údaje

Originální název

Komplementární vztah k marketingu

Název anglicky

The complementary link to marketing

Autoři

STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Kosice, Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska, s. 22-27, 2002

Nakladatel

Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/02:00006099

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1555-8

Klíčová slova anglicky

virtualization; globalization; internet; strategy; value
Změněno: 21. 5. 2003 11:24, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.

Anotace

V originále

Rostoucí mezinárodní konkurence a narustající pozadavky zákazníku; nutí podniky vyvíjet a realizovat nové strategie. Logistika jako marketingový komplement presahuje ridící a manazerské funkce podniku a muze tak rozhodujícím zpusobem prispet k prekonání resortního egoismu a dosáhnout zlepsení podél celého retezce tvorby hodnot. Racionalizacní potenciál spocívá v soucasnosti predevsím ve zlepsení organizacního a informacního propojení presahující hranice podniku a odvetví.

Anglicky

The growing international competition and increasing customers expectation urge the business to implement new strategies. The logistics as a marketing complement outreach the leading and managements functions, so that it is able to help with overcomming of department egoism and improve the whole supply chain output.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku