2002
Komplementární vztah k marketingu
STEHLÍK, AntonínZákladní údaje
Originální název
Komplementární vztah k marketingu
Název anglicky
The complementary link to marketing
Autoři
STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Kosice, Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska, s. 22-27, 2002
Nakladatel
Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/02:00006099
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1555-8
Klíčová slova anglicky
virtualization; globalization; internet; strategy; value
Štítky
Změněno: 21. 5. 2003 11:24, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
V originále
Rostoucí mezinárodní konkurence a narustající pozadavky zákazníku; nutí podniky vyvíjet a realizovat nové strategie. Logistika jako marketingový komplement presahuje ridící a manazerské funkce podniku a muze tak rozhodujícím zpusobem prispet k prekonání resortního egoismu a dosáhnout zlepsení podél celého retezce tvorby hodnot. Racionalizacní potenciál spocívá v soucasnosti predevsím ve zlepsení organizacního a informacního propojení presahující hranice podniku a odvetví.
Anglicky
The growing international competition and increasing customers expectation urge the business to implement new strategies. The logistics as a marketing complement outreach the leading and managements functions, so that it is able to help with overcomming of department egoism and improve the whole supply chain output.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV |
|