ŠKAPA, Radoslav. Otázka životního porstředí v marketingu firem. In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe SR, ČR a Poľska. 1. vyd. Košice: Vydavateľstvo Ekonóm, 2002, s. 165-172. ISBN 80-225-1555-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Otázka životního porstředí v marketingu firem
Název anglicky The ecological question in the marketing of the firms
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Košice, Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe SR, ČR a Poľska, s. 165-172, 2002.
Nakladatel Vydavateľstvo Ekonóm
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00006100
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1555-8
Klíčová slova anglicky ecomarketing; marketing mix
Štítky ecomarketing, marketing mix
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:40.
Anotace
Článek pojednává o tom,jak firmy reagují na ekologické otázky a jak tyto ovlivňují marketing.
Anotace anglicky
Production firms must face growing intensity of problems relating the environmental protection. The text deals with its marketing aspects.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:25