Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{404012, author = {Binka, Bohuslav}, address = {Košice}, booktitle = {Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Polskej republiky}, keywords = {behavioral and semantic analysis}, language = {cze}, location = {Košice}, isbn = {80-225-1555-8}, pages = {85-90}, publisher = {Podnikovohospodárska fakulta Košice}, title = {Komparace dvou typů reklamní kampaně - behaviorální a obsahová analýza}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 404012 AU - Binka, Bohuslav PY - 2002 TI - Komparace dvou typů reklamní kampaně - behaviorální a obsahová analýza PB - Podnikovohospodárska fakulta Košice CY - Košice SN - 8022515558 KW - behavioral and semantic analysis N2 - Pokusili jsme se o použití behaviorální i obsahové analýzy pro určení vlivu billboardových kampaní na změny struktury mezilidské komunikace. Jako pomocné měřítko jsme použili estetické a etické hodnocení billboardů ze strany 30 respondentů. Z výše uvedeného je jasné, že behaviorální analýza je bezproblémově použitelná v případě nekomplikovaných, prostých zjišťujících otázek vůči spotřebitelům a dokáže tak vcelku správně odpovědět na bezprostřední, pociťovaný dopad kampaně na spotřebitele. Zároveň je vsak slepá vůči sofistikovanějším metodám manipulace (např. emocionální manipulace) a vůči sdělení druhého sledu tzn. vůči sdělení, které není bezprostředně zjistitelně přítomno v billboardu samotném. Tento aspekt naopak umožňuje jakkoli vágně a subjektivně určit analýza obsahová. Můžeme tedy konstatovat, že pro rozbor třetího tzn. strukturně sémantického dopadu billbordových kampaní lze s úspěchem použít kombinaci obou zmíněných metod. A to přestože je jejich výsledek značně rozporuplný. ER -
BINKA, Bohuslav. Komparace dvou typů reklamní kampaně - behaviorální a obsahová analýza. In \textit{Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Polskej republiky}. Košice: Podnikovohospodárska fakulta Košice, 2002, s.~85-90. ISBN~80-225-1555-8.
|