2002
Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Eva VÁCLAVÍKOVÁ, Jiří ZOUNEK et. al.Základní údaje
Originální název
Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů
Název anglicky
The research on school culture and its potential for evaluation a self-evaluation
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika), Eva VÁCLAVÍKOVÁ (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika)
Vydání
E-Pedagogium, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2002, 1213-7499
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/02:00006109
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
research; school; culture; evaluation; self-evaluation
Štítky
Změněno: 21. 5. 2003 10:47, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
V originále
Na příkladech jsme se pokusili doložit, že zkoumání kultury školy má potenciál pro evaluaci a sebeevaluaci školy, může se tedy stát výchozím bodem rozvojové snahy. K tomu je důležité vnímat, že výzkumy mají své širší pozadí, které spoludefinuje faktory, na které se výzkumník či evaluátor zaměřuje.
Anglicky
This study deals with the researches on the school culture. Attention is especially paid to those with evaluative and self-evaluative purposes or researches focused on school development. It is necessary to understand conceptual framework and theory the researches are based on.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaV |
|